Bofori BrandKeeper

CASE

InCar

InCar on autojen vauriokorjaamiseen, maalaamiseen ja huoltoihin erikoistunut yritys, jolla on lähes 40 toimipistettä 22 paikkakunnalla, yli 350 työntekijää sekä lisäksi 12 InCar-partnerin valtakunnallinen kumppaniverkosto. Yhtiön palveluja käyttävät kaikki Suomessa toimivat johtavat vakuutusyhtiöt sekä kuluttaja-asiakkaat. InCar korjaa vuosittain yli 44 000 autoa.

Meillä oli tarve saada mm. toimipaikkakohtaiset käyntikortit, avainlipukkeet ja esitteet helposti tilattua. Aikaisemmin paljon aikaa kului käyntikorttien painoaineistojen tekemiseen ja tietojen hallintaan kertoo InCarin markkinoinnista ja viestinnästä vastaava Tytti Lindberg.

Ratkaisuna otettiin käyttöön Bofori BrandKeeper tilauskanava, jolla aineistojen hallinta ja tilaaminen helpottuivat huomattavasti. Kaikki noin 40 toimipistettä tilaavat omilla tunnuksilla tarpeidensa mukaan tuotteet, jotka ”vapautetaan” keskitetysti painettavaksi. Tuotteiden sisällön muokkaaminen onnistuu suoraan tilaajan toimesta ja uusintatilaus käy helposti. Nyt aineistot ovat aina valmiina ja tilaaminen on nopeaa.

”Käyntikorttien tekeminen oli kasaantunut itselleni sellaiseksi ”pakolliseksi pahaksi”, sillä aina joutuu kaivelemaan puhelinnumeroita, osoitteita, aukioloaikoja ym. BrandKeeper osoittautui meidän henkilöstöllemme helppokäyttöiseksi ja ajansäästön lisäksi säästyy omaa turhautumista.

Aina kun painamme tai suunnittelemme jotain uutta, Boforilta saa avun jopa aineistojen taittoihin jos oma aika on kortilla. Olen kehunut useille yhteistyökumppaneillemme, että meidän painotalomme toimii nimensä veroisesti – nopeasti.”

– Tytti Lindberg
markkinointi ja viestintä

Painotuotteet